Subject: FW: Narva linna üldplaneeringu ja KSH eelnõude avalik arutelu 9. juunil 2023 kell 14.00
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Jun 2023 16:33:38 +0300

Tere,

Edastame Narva linna üldplaneeringu ja KSH eelnõude avaliku arutelu (9. 
juunil 2023 kell 14.00) päevakava:

1.osa: Narva linna üldplaneeringu avalik arutelu

13.45 Kogunemine, tervituskohv

14.00 Sissejuhatus: Kaie Enno, Narva LV Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise 
Amet

14.10 Narva linna üldplaneeringu 35+ tutvustus: Veronica Luidalepp, 
Hendrikson & Ko

14.40 Üldplaneeringu kaardirakenduse tutvustus: Pille Metspalu, Hendrikson & 
Ko

14.50 Avaliku väljapaneku kokkuvõte ja KOV seisukohad: Peeter Tambu, Narva 
LV Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

15.15 Kohvipaus

2.osa: Heaoluskoori projekti tulemused

15.30 Sissejuhatus ja video: Peeter Tambu, Narva LV Arhitektuuri- ja 
Linnaplaneerimise Amet

15.40 Heaoluskoori projekti tulemuste tutvustus: Ivo Fridolin, Tallinna 
Tehnikaülikool

16.10 Heaoluskoori projekti tulemuste rakendamine üldplaneeringus: Peeter 
Tambu, Pille Metspalu

16.30 Küsimused-vastused, arutelu

17.00 Päeva lõpp

Arutelu on võimalik kuulata ning küsimusi esitada ka veebi keskkonna 
vahendusel.

Eestikeelne otseülekanne toimub siin:

https://www.facebook.com/events/1330738120810846

Venekeelne otseülekanne toimub siin:
 <https://www.youtube.com/watch?v=GbPT5y2THYA%EF%BB%BF> 
https://www.youtube.com/watch?v=GbPT5y2THYA

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 24, 2023 3:25 PM
Subject: Narva linna üldplaneeringu ja KSH eelnõude avalik arutelu 9. juunil 
2023 kell 14.00

Tere

Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet kutsub Narva 
kodanikke ja huvitatud isikuid Narva linna üldplaneeringu ja keskkonnamõju 
strateegilise hindamise (KSH) aruande eelnõude avaliku väljapaneku tulemuste 
avalikule arutelule 9. juunil 2023 kell 14:00. Arutelu toimub Tartu Ülikooli 
Narva kolledžis, auditoorium nr 200, Raekoja plats 2, Narva.

On võimalik osaleda ka veebi teel (kõigile registreerunutele saadetakse 
link). Nii veebis kui kohapeal võimaldatakse sünkroontõlget vene keelde. 
Veebis osalemiseks tuleb registreerida kuni 7. juunini 2023 (kaasa arvatud), 
täites täites käesolevat registreerimisvormi SIIN 
<https://docs.google.com/forms/d/1_1s7CrkkVB8uDR0A52yPhobaJBvWXBKIwR34c0W9Zto> 
või helistades telefonil 35 99 050.

Arutelul tutvustab Narva Linnavalitsus avaliku väljapaneku kestel esitatud 
kirjalikke arvamusi ja linnavalitsuse vastusseisukohti, põhjendab 
üldplaneeringu koostamisel valitud lahendusi ning vastab muudele 
üldplaneeringut käsitlevatele küsimustele. Samuti tutvustatakse koostöös 
FinEst Targa Linna Tippkeskusega projekti Linnaplaneerimise heaoluskoor 
tulemusi, sh antakse ülevaade tulemuste rakendamisest Narva linna 
üldplaneeringus.

Päevakava:

1. osa: Narva linna üldplaneeringu avalik arutelu

13.45 Kogunemine, tervituskohv

14.00 Sissejuhatus: Kaie Enno, Narva LV Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise 
Amet

14.10 Narva linna üldplaneeringu 35+ tutvustus: Veronica Luidalepp, 
Hendrikson & Ko

14.40 Üldplaneeringu kaardirakenduse tutvustus: Pille Metspalu, Hendrikson & 
Ko

14.50 Avaliku väljapaneku kokkuvõte ja KOV seisukohad: Peeter Tambu, Narva 
LV Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

15.15 Küsimused-vastused, arutelu

15.45 Kohvipaus

2. osa: Heaoluskoori projekti tulemused

16.00 Sissejuhatus ja video: Peeter Tambu, Narva LV Arhitektuuri- ja 
Linnaplaneerimise Amet

16.10 Heaoluskoori projekti tulemuste tutvustus: Ivo Fridolin, Tallinna 
Tehnikaülikool

16.40 Heaoluskoori projekti tulemuste rakendamine üldplaneeringus: Peeter 
Tambu, Pille Metspalu

16.50 Küsimused-vastused, arutelu

17.00 Päeva lõpp

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]